SaYe DEnGan Si Dia

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 2, 2011

betolke tindakan itu?

bila berada lam keadaan tu hepi ade,sedey ade, Down pom ade...but? menyesal xde gunanya dah...kan? aku sedey bile kenang balik ape yg da aku Buat tu!!! aku xtaw ape ptt aku buat da skrg nie! patut ke aku teruskan atau pom berhenti setelah aKu meneroka lebih dr  separuh jalan?? Oh!! tidakkkkkkk! aku xboleh nak pk!! aku buntu!BUNTu! Ya allah Hamba mu Yg Bernama norharyatiwahab Sangt LeMah! sngt memerlukan Jalan dr Mu Ya Alllah...Tolongla aku ya allah...aku Sedey....Aku Da KOSONG!! Kosong sngt!! erm....kdg2 Aku JEles bile Tgok benda tu sebalik Jalan laEn...Aku jeles dGn Future Laen..Penjuru Laen!!! Aku Jd Down!! Jd xMenentu!! BEtolKe APe Aku But NIe?? aku NIe WArAs x Sebenarnya??? aku Nie NorMal X? argh!!!!!!! kenapa? kenap? knp aku??? knp Bukan ORg Laen!!!!! Aku Sedih..KecewA..MArah..Gan Dirie Aku sendirie!! aku Jadik Hairan KNp MesTi Begitu??? Argh!!!!!! aku TakoTT kalo kalo bende nie berlarutan smpai aku Da Tua..Da Ade KEluarga!! Argh!!!!!!!aku Pom nak Jadi MaCam Org ALen...Aku cuba..TaPi xDpt....Aku mahu BeruBah!! berubah Ke arah Kebaikan!! jadi Seorg Yg Berguna!! Berguna! bukannya Hanyut smPai Xleh Berjaya!! argh!!!!!!!! aku Nk BERJAYA........NAK HidOp Senang..USAhA!! itu Yg PerlU aku Ade!! TApi? Mampu ke aku Nie?? Ya Allah Ya rabBi...TuNjukkan Jalan LuruS Kepada HAmbaMU Ini...Amin.

2 comments:

c-serak said...

biler dh buat sesuatu keputusan..jgn berpatah balik..teruskan kehidupan..huhu~

cik yat wahab said...

thnx C-serak :) insyallah saya buat yg terbaek untuk hidup nie