SaYe DEnGan Si Dia

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 2, 2011

ape Da Jadi DGn aku Nie???

aku tensionla pk soalan 2...jawapan ape aku Nk Bg Kat Die?? kalo boleh aku nak study habis2 dulu then dpat keje n dpt beli kete...baru aku nak Pk psl Tu ...tapi knp die Xfham aku?? Arghh!!! xsuke....:(... MMg die da bnyak bantu aku...aku pom syg die...Tapi harapan makayah aku? mcmmane?? ape ptt aku buat??? aku Buntu sngt...Xde sape Yg Dpt BnTu aku Buat keptusan Nie....Xde sape....aku Je yg menggunG mende nie...Keseorangan....Bende nie da Lama Berlarutan...Aku Xtahu Nak PK Ape...tapi aku kena Pk... Pk Masak2...Pk Biar Dpat keputusan Yg Baek UnTuk aku Dan Die....Aku Xmahu hampakan makayah aku... dan juga harapan die...seb aku pnh janji nak bg jawapan bile da dgree...time 2 da tibe skrg...so ape ptt aku buat??? Ya Allah tolongla hambamu ini...die gt lemah n buntu...plzzzzzzzzzzz :'(

No comments: