SaYe DEnGan Si Dia

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 22, 2012

Aku ditipu dan aku tertipu...

sedih sngt hari nie.. banyak sngt halangan yang jadi dalam hidup aku... lepas satu satu kes jadi kat aku... aku cuba nak redha tapi aku xkuat... nak nages pom ade... da la sorng2 .... harapkan famly jela yg leh aku bergantung harap... nak dijadikan citer...pasal kes ari nie.. ..sonok gile bapak seb dapat beli motor..tapi last2 lepas bayar duet deposit kerani tuh cakap kena Tambah duet Rm 280 lagie!! seb  duet insurans... argh!!!! akak nie kejam jugak la seb die boleh plk cakap bile da lepas die bg resit!!! dala tgh kering duet!!!! geram je!!! padahal dekat laen xde plk tambah2 duet!!! eee dasar penipu!!! !! Menyesal lah ambik moto kat kedai gile mcm tuh!!! PEnipu!!!!!! seb nak kale merah snGtla nie jadi mcm nie!!! tula sape suh duk kalut nak beli motor sngt!!! xsabar2.......!! kan da kena!! aku doakan yg xramai kena tipu cam akuh nie!!! DAsAr Kaki Penipu!!!

No comments: