SaYe DEnGan Si Dia

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

first time

assalamualaikum sume,hi =)

aku nak kongsi kenangan sikit nie...huhu ok seriously aku hepi gila2 2 3 hari nie seb aku terjumpe cinta monyet kejap hehe...xsangka pertemuan lam bus leh wat hati aku berdebar2 jap hihihi...ok sumpah mmg aku xdpt tido mlm 2 seb die duk sebelah aku..ok time 2 kami same2 nak balik ke s.alam dr kuala terengganu.

sbnrnya aku org last weh masuk lam bus seb a.ipar aku hntar lewat kit then carix parking yg mmg menyusahkan tol!...bile da msuk lam bus 2 aku duk kelam kabut carix tempat duduk...tut2 dapt duk sebelah mamat mane enth xknl lak aku!! mmg aku xselesa weh seb duk sebelah lelaki menyusahkan seb diorg nie tido buas! bising! suka ambik space org! b'dengkur!!bile da sejam duk sebelah die dgn sikap smbong aku yg xtegor die xsangka lak die berani tegor aku huhuh...(bermulala perbualan kami hihihi)..

mule2 berbual 2 aku mcm da agak yg die nie baek seb care die ckp menyenagkan aku hihihi...ok! senang citer aku suka tgok care die macho hehehe..then peramah! baek lak 2...suka ah weh!!! xsangka kan???? hehee

yang lagie xleh bla die wat xmalu lak tido ats bahu aku...eee mule2 2 mmg aku sakit hati! nak marah!  tapi aku sedar yg die xsengaja nak wat cmne hehehe...xpe dimaafkan..bile mlm makin sepi mulela sume nak tido termasukla aku....nak dijadikan citer agak lucu bile kami berdua same2 tertido bertongkatkan kepale satu same laen...wat malu jew!!! tapi mmg kelakala bile diingt hihi... bukannye sekali but more and more...eee mengade tol die 2...tapi aku pom same haha sengal! tido buas....

ok da strt dr 2 kami mmg kawanla...but still malu2....hehehe..yang xdisangka time bus da sampai kat klang die kol kwn die nak suh ambek die....aku plk curik2 dgr...dan agak terkejut bile die ckp nak tumpangkan kwn die sekali...kwn 2 die maksudkan aku!! haish mcm xcaye tapi mmg betol weh !! akula yg die mksudkan...
weh takot takot...mmgla takot ! mane taw die nak wat ape2 ke kat aku!! ok bus b'gerak menuju ke s.alam...agak 20minit cam 2 bus pom berhentila ...then cepat2 aku turun...teros p capai brg yang letak kat bawah mmg niat nk balik umah sewa naek teksi jew....BUT!! agak mengejutkan aku bile mamat 2 dtg kat aku!! die ajak naek kete nak tumpangkan aku...haish takot weh!!!

then...haish boleh pulak aku terima pelawaan die...GILE kan aku nie!!! ? xsangka weh cmne aku blh ikot die...kalo  korang nak taw aku nie mmg jenis susah nak percayakan org!!! SUSAH sangat!!! eth camne bole plk aku ikot die...gile...gile....but!!! akhirnya aku selamat sampai ke rumh aku!!! hehehe...aku bernasib baek...

tapi......SEDIH!!! y???

seb aku xsempat jawab pertanyaan die : die ade tnye ape name aku BUT!! taw ape aku jwb??
'saye xde name' hahaha apela aku nie boley plk ckp cam 2!!!
then xsempat nak tanye fb ke..tukar2 no phone  ke...yela aku kan pemalu huhu...xnak aku!! pempoan carix laki! xmanis!!

lagi.... aku ade sempat tnye name die...BUT!!! boley plk die ckp ' saye ade name' tapi xgtaw pom ...eeee
aku ingt lagi weh die boley lak pggil aku ...'budak xde name!! aku plk pggil die 'bdk ade name'.... eeee

kalaula kami sempat berbual then tukar tukar no phone....bestnya.....tapi xberlaku pom 2 sume
tapi xpew....aku redha jew..hehehe ade jodoh jumpe xde jodoh xjumpe!!!

ok ape yg aku nk ckp kat sinie!!
die very kind seb layan aku baek,hantar aku dgn selamat,xmengatal, ,peramah!!! boley wat kwnla...
naseb baek die kenal umah sewa aku...but sampai sekarang die xtaw name aku!! aku plk tahu name die seb hasil dr kwn die yg panggil hehe...nase baek tapi xleh wat ape2 gak... :'(

ok!!!aku akn jdkan ia sebuah kenangan terindah sepnjg aku naek bus selama 5tahun belajar D uitm!!hehehe...TATA =_)

No comments: