SaYe DEnGan Si Dia

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

salam =)


waaaaawaaaaa......nak je nages!! takot pom ade,sem nie sem akhir aku so banyak sangat keje yang aku kena wat...aku wisau kalo aku xdpt handle sume masalah aku.aku tahu allah sentiasa ade dgn aku tolong aku =)
yang paling merisaukan aku pointer aku jatuh yela kalo da banyak keje mesti penat then xg kelas la..apela..mulela pointer berubah!! eee 2 yg paling aku takot!!! 


sebenarnya pointer aku da mula naik da sejak beberapa sem nie , 2 pom gare2 dpt DL hi tapihihi..tapi yang merisaukan sem akhir nie yela jam kredit dala sikit... subjek pulak sikit... thesis lagie... ayoyo..mau xwisau.. *___* (pening lalat jap) hehe...tapi!! xpe..seb aku akan berusaha dengan bersungguh2 seb aku nak sngt berjya k! 2 matlamat aku utk hidop nie...


lagi menjadi masalh!! pasal kewangan...aku nie jenis susah siott nak mintak2 gan makayah duet wisau susahkan diorang lagipom aku nie bukan dtg dr kuarge yang berade mcm datok2 hihi... hidop sederhana jew lagipom 2 sume xpenting!! yang penting diorng syg aku tol x?? ...yang sebenarnya sem nie aku kena wat kuo banyak duet untuk dgree show + dgree project  2 yang aku wisau nie!! nak harapkan duet PT semate2 xleh jugak... then ditambah lagie sebulan bln 5 nie aku kena settlekan kes lesen aku yang tergendala 2 !!! mane aku carix duet??? dgn duet sewa ag... aku susah kalo nak  mintak2 dgan famly aku seb aku xnk susahkan diorg!! seb aku syg diorng!! lagi plk aku nie jenis yang susah nak termakan budi gan orng laen!!!


aku rasakan masalah aku nie boley selesai sbnarnya.....erm......1 jew! keje hahaha..... aku kena wat part time!! ade tapi jugak yang nie!!! mcm mane aku nak bahagikan masa aku??? keje lagie....wat projek lagie.. ambek lesen lagie... waaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... masalah tu!!!


tapi xpew...akukan KUAt emosi hehehe so insyallah rezeki ade dimane2... MUDAHAn ALLLAH sentiasa menolong hambanya ini..=) doakan aku kwn2 supaya aku xTENSION dgn masalah2 mendtg! hehe TQ

No comments: